Monday, January 19, 2015

Tentang Ustaz Boss Saya (Part II)


Dia...
yang terkadang jadi guard berjaga jaga markas...
yang terkadang tercegat tengah panas jadi tukang jaga parking...
yang terkadang jadi tukang cuci bermandi lumpur...
Dia yang selalunya jadi 'orang2 tidak penting' yang buat kerja2 'takde standard'...
Dia yang selalu kelihatan biasa2 yg pada saya luar biasa.

Dia adalah U s t a z B o s s saya...
Pemilik sebuah syarikat yang mungkin taklah gah dan ternama...
tapi dia sentiasa menginspirasikan saya dengan cara dan keikhlasannya...
ikhlas berjuang di jalan Allah kerana Allah.
berkongsi dan mendengar pengalamannya adalah antara tarbiah yg saya suka.
betapa saya harap saya bisa jadi sehebat dia...
mahu sederhana hal dunia tapi kaya di sana.

Allah... betapa kerdilnya saya.
Moga U s t a z B o s s  
sentiasa dalam lindungan dan pelukan kasih sayangNYA...





Ada Dia antara mereka...



2 comments:

  1. Assalammualikum k.ina..sukanya akk dah update..hari2 sy tunggu akk update..akk blik klntan ke?camna fmly sana..hopes semuanya slmat..akk jd volunteer yea..hopes akk dpt tulis entri tentang banjir..suka baca penulisan akk yg positif pasal apa2 ujian yg Allah bagi utk hamba2nya..

    Salam sayang..sakinah..

    ReplyDelete